Érdekelnek ingyen cuccok, termékminták, nyereményjátékok, autó nyeremény, ingyenes pénz nyeremény, utazás nyeremény? Akkor itt a helyed!

Ingyenes Belföldi és Külföldi üdülés

Ingyenes Belföldi és Külföldi üdülés
Üdülésekre, hosszú hétvégékre lehet licitálni. Folyamatosan frissülő ajánlatokat találhatsz itt az ország szinte minden részéről, sőt Ausztriából és Olaszországból is. Csak ajánlanod kell a weboldalt ismerőseidnek, barátaidnak és a regisztrálásukért jóváírást kapsz. Amint a Te általad meghívott személy az első, malacpersellyel jelzett -legalább 10.000 Forintos kikiáltási áron induló- üdülést elviszi és fizeti, máris jóváírják Neked vásárlási engedményt. A pénzt úgy tudod beváltani utazásra, hogy ugyanott licitálsz egy neked tetsző ajánlatra. Ha annyi kedvezményed összegyűlt amennyibe az utazásod kerül és látsz egy malacperselyt is az ajánlat mellett, akkor ingyen utazhatsz. De érdemes amúgy is licitálni kedvezmények nélkül is, mert minden sokkal olcsóbb.
részletek (katt ide)

8 megjegyzés:

  1. szia gyere és regisztrálj te is!Üdv:Klaudia

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Hogyan lehet az oldalt ajánlani? Már regisztrált tag vagyok egy ideje de nem találom a linket.

    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Regisztráltam, és nem találom, hogyan ajánlhatnám az oldalt????

    VálaszTörlés
  4. Szerintem az oldalt majd az adatellenőrzés után lehet ajánlani, és az adataim módosításánál lehet látni, ha valaki regisztrált az ajánlásomra.

    VálaszTörlés
  5. És nem :( Adatellenőrzés után sem találom.

    VálaszTörlés
  6. az egyes liciteket megnyitva a lapok tetején ott a meghívó küldés lehetősége

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm én is keresgéltem egy ideig mire rájöttem :)

    VálaszTörlés
  8. tényleg elég nehéz volt megtalálni:)

    VálaszTörlés